5 trend, ami nem ment ki a divatból
Íme öt lakberendezési trend, aminek nem jósoltak sokat, mégsem ment ki a divatból.
Az első a fehér konyhák. Azért gondolták, hogy ennek mára le fog áldozni, mert sokan túl sterilnek, nehezen tisztíthatónak vagy hidegnek, személytelennek tartották. Pedig ha jól van alkalmazva, akkor örök darab, hiszen különösen kicsi lakásokba térdnövelő hatású. Ezen felül a skandinávtól a rusztikusig minden stílusban működik, bármilyen színnel, kiegészítővel feldobható, optikailag pedig friss és tiszta, és ettől igazán konyha egy konyha. A második a túlméretezett lámpák mítosza. 2015-ben jöttek divatba, és sokan gondolták róla, hogy a lakberendezésben ez is csak egy futókaland lesz. Mert túl extravagánsnak tűnt otthonra, mintha csak egy galériából vagy egy étteremből lopták volna, pedig karaktert ad egy térnek még egy full egyszerű nappaliban is. És eszméletlenül jól működik együtt az ipari, a bohém, a minimál, vagy éppen az art deco stílussal, és ma már sokkal inkább azonosítjuk az ízléses luxussal. A harmadik a sárgaréz vagy aranyszínű kiegészítők alkalmazása, aminek 2015 körül maximum két évet adtak. És hogy ennek ellenére miért nem ment ki a divatból? Mert végre sikerült őket ízlésesen beépíteni. Ahol az aranytónus már nem luxus, hanem hívogató melegség. A negyedik mítosz, amit az élet lerombolt, hogy a 2016-ban berobbant úgynevezett Urban Jungle, vagyis hogy zöld növény van mindenütt, csak egy múló hóbort, mert túl sok vele a macera. Ezzel szemben nem csak hogy nem ment ki a divatból, de egyre több fajtájuk kerül be a lakásba. Élükön a beltéri fákkal, amikről egy önálló videót is készítettem már korábban, és különféle zöld installációk formájában. És végül az ötödik mítosz, ami megdőlt, hogy lakberendezőt csak a leggazdagabbak engedhetnek meg maguknak. Néhány éve még sokan gondolták, hogy lakberendezőt hívni olyan, mint egy luxusvillához dizájnert bérelni. Ezen felül drága, felesleges és amolyan, én is meg tudom csinálni dolog. Mára azonban a legtöbben már tudják, hogy egy jó lakberendező nem viszi a pénzt, hanem hozza, mert mindazt az időt, idegeskedést és pénzt is megspórolja, amibe a legtöbb lelkes amatőr belefutna. És ez nem szemrehányás, hiszen ez is egy szakma.
És ma már létezik rengeteg együttműködési forma. Hozzánk például tudsz jelentkezni design konzultációra. Ha pedig követed a Marco Mobilit, az ötleteimet is becsempészheted az otthonodba.